09 March 2011

Gelapnya pandanganku...

Assalamualaikum wbt...

Hari ni pandangan KeliGarfield menjadi sangat gelap dan kelam...Uiks what happen to me?...I cant see my desktop...huhuhu... Actually laptop kesayangan KeliGarfield tengah wat hal...Tetibe skrin menjadi gelap...tapi bile KeliGarfield tenung betul2 rupenye still bernyawa lagi...Alhamdulillah, cuma skrin je maybe sumthing wrong sumwhere...ni pon post entry dalam kegelapan...hehehe...Setiap yang berlaku ada hikmahnya...Alhamdulillah, kita perlu bersyukur bila sering di uji...itu tandanya Allah ingat kita...yang perlu ditakuti bila kita terlalu lama dalam keadaan selesa...tanpa sebarang masalah dan ujian yang melanda...Muhasabah diri selalu, moga Allah bersama kita ke akhir hayat...Wallahualam...

4 comments:

  1. toing toing..haha klau xcukup lilin nk menyuluh silalah gtau yer..nsnti kita kasi percuma..betoi2 ape yang berlaku sentiasa ade hikmahnya...even tercucuk jarum..itukan semua dugaan dari Yang Maha Esa :)

    ReplyDelete
  2. uiks cik lily...xbesh la gune lilin... gune toclight canggih cikit...hehehe... yup!

    ReplyDelete
  3. guna la lampu suluh kakak sayang..rindu nyer kat kakak2 n the geng..:D slalu kitaorang story2 sal u all:)

    ReplyDelete
  4. adek sayang...lampu suluh pon xberkesan tu...huhuhu...ni da selamat masuk wad...=( alalala confem2 kowang windu kitorang,sebab tu selalu story mory...ke kowang ngumpat ni?hahaha!really miss u all!

    ReplyDelete